ინტელის ტრენინგის რეფლექსია
პირველი დღე
გავეცანით სასწავლო პროექტის შაბლონებს განვიხილეთ დაგეგმვის პროცესის ეფექტური ღონისძიებები. გავეცანით აგრეთვე სასწავლო პროექტების პორთფოლიოს და შევქმენით ბლოგი დღე საინტერესოდ წარიმართა ტრენერი თიტოეულ მონაწილეს ინდივიდუალურად ეხმარებოდა ცალკეული ნაბიჯაბის; ათვისებაში; პირველმა დღემ მომცა სტიმული შემდგომში ნაყოფიერი მუშაობისათვის.
მეორე დღე
გავეცანით წინა დღის მასალა სასწავლო პროექტის პორთფოლიოს შექმნასთან დაკავშირებით გავეცანით რესურსებს ავირჩიეთ სასურველი ბუკლეტი და გადავდგით პირველი ნაბიჯი პროექტის გეგმის შედგენისთვის დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა ტრენერი ჩვეული ენერგიულობით გამოირჩეოდა.
მესამე დღე
გავიხსენეთ წინა დღის მასალა, გავეცანით დაგეგმვის პროცესს ამოვიღეთ შესაბამისი სტანდარტი შევიმუშავეთ სასწავლო მიზნები,მოვიფიქრეთ ზოგადი თემატური დაშინაარსობრივიხასიათის კითხვები გავეცანით პროექტის განხორციელების გზებს დვანდელი დღე საკმაოდ დატვირთული, თუმცა საინტერესო იყო.
მეოთხე დღე
გავეცანით განმავითრებელ და განმსაზღვრელ შეფასების ფორმების დროში გაწერას მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების დასადგენად მოვიფიქრეთ შეფასების სტრატეგიები ღევანდელი დღეც დატვირტული გახლდათ მასალებით თუმცა გასაგებად მოწოდებული.
მეხუთე დღე
გავიხსენეთ წინა დღის მასალა ვიმუშავეთ სასწავლო ნიმუშების შექმნაზე მოვიძიეთ ინტერნეტ რესურსები, გავეცანით ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებას დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა.
მეექვსე დღე
დღეს გავეცანით შეფასების გეგმას და მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის განვსაზღვრეთ შეფასება გადავხედეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომს და სასწავლო პროექტს.
მეშვიდე დღე
გავეცანით სწავლის სხვადასხვა სტილს შევიმუშავეთ შეფასების გეგმა თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის გავეცანით რესურსებს და შევქმენით მოსწავლეთა დამხმარე მასალები. დრო მალე გავიდა.
მერვე დღე
ჩვეულებისამებრ გავიხსენეთ წინა დღის მასალა. განვიხილეთ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები შევიმუშავეთ ფასილიტაციის რესურსები და მასალები სასწავლო პროექტის მართვისთვის.
მეცხრე დღე დავასრულეთ პროექტებზე მუშაობა, გავაკეთეთ პრეზენტაციები გავეცანით ერთმანეთის ნაშრომებს და გავცვალეთ აზრები იმაზე თუ რა დიდი მნიშვნელობა აქვს პროექტებით სწავლებას მოსწავლეთა მაღალ სააზროვნო დონეებზე გასაყვანად და საკუთრი პედაგოგიური მუშაობის ასამაღლებლად მომავალში.
გავეცანით სასწავლო პროექტის შაბლონებს განვიხილეთ დაგეგმვის პროცესის ეფექტური ღონისძიებები. გავეცანით აგრეთვე სასწავლო პროექტების პორთფოლიოს და შევქმენით ბლოგი დღე საინტერესოდ წარიმართა ტრენერი თიტოეულ მონაწილეს ინდივიდუალურად ეხმარებოდა ცალკეული ნაბიჯაბის; ათვისებაში; პირველმა დღემ მომცა სტიმული შემდგომში ნაყოფიერი მუშაობისათვის.
მეორე დღე
გავეცანით წინა დღის მასალა სასწავლო პროექტის პორთფოლიოს შექმნასთან დაკავშირებით გავეცანით რესურსებს ავირჩიეთ სასურველი ბუკლეტი და გადავდგით პირველი ნაბიჯი პროექტის გეგმის შედგენისთვის დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა ტრენერი ჩვეული ენერგიულობით გამოირჩეოდა.
მესამე დღე
გავიხსენეთ წინა დღის მასალა, გავეცანით დაგეგმვის პროცესს ამოვიღეთ შესაბამისი სტანდარტი შევიმუშავეთ სასწავლო მიზნები,მოვიფიქრეთ ზოგადი თემატური დაშინაარსობრივიხასიათის კითხვები გავეცანით პროექტის განხორციელების გზებს დვანდელი დღე საკმაოდ დატვირთული, თუმცა საინტერესო იყო.
მეოთხე დღე
გავეცანით განმავითრებელ და განმსაზღვრელ შეფასების ფორმების დროში გაწერას მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების დასადგენად მოვიფიქრეთ შეფასების სტრატეგიები ღევანდელი დღეც დატვირტული გახლდათ მასალებით თუმცა გასაგებად მოწოდებული.
მეხუთე დღე
გავიხსენეთ წინა დღის მასალა ვიმუშავეთ სასწავლო ნიმუშების შექმნაზე მოვიძიეთ ინტერნეტ რესურსები, გავეცანით ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებას დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა.
მეექვსე დღე
დღეს გავეცანით შეფასების გეგმას და მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის განვსაზღვრეთ შეფასება გადავხედეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომს და სასწავლო პროექტს.
მეშვიდე დღე
გავეცანით სწავლის სხვადასხვა სტილს შევიმუშავეთ შეფასების გეგმა თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის გავეცანით რესურსებს და შევქმენით მოსწავლეთა დამხმარე მასალები. დრო მალე გავიდა.
მერვე დღე
ჩვეულებისამებრ გავიხსენეთ წინა დღის მასალა. განვიხილეთ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები შევიმუშავეთ ფასილიტაციის რესურსები და მასალები სასწავლო პროექტის მართვისთვის.
მეცხრე დღე დავასრულეთ პროექტებზე მუშაობა, გავაკეთეთ პრეზენტაციები გავეცანით ერთმანეთის ნაშრომებს და გავცვალეთ აზრები იმაზე თუ რა დიდი მნიშვნელობა აქვს პროექტებით სწავლებას მოსწავლეთა მაღალ სააზროვნო დონეებზე გასაყვანად და საკუთრი პედაგოგიური მუშაობის ასამაღლებლად მომავალში.
Comments
Post a Comment